trettioförsta mars

Fick just ett samtal som gjorde dagen mycket mer stressig (på ett bra sätt) än vad den var från början. Vi får tydligen hämta nyckeln idag så då ska vi iväg till Antnäs och hämta soffan och barbordet och mest troligt även flytta sängen och alla mina grejor. Jäklarns, jag som inte ens har packat hälften av mina grejor. Det är så min dag kommer att se ut idag, packning och stress. Dessutom ska jag iväg och ta hand om Marikas polle nu eftersom hon behövde lite hjälp. Och jag är ju som lite hjälpsam av mig så jag ställde upp. That's where I'm going right now! ska även ut på en liten skrittur i det fina vädret. Mp3n följer med!




Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0