tjugonionde mars

Äntligen har jag tagit tummen ur röven och fixat ett visakort. Det var på tiden! är som lite stolt över mig själv att jag tog tag i det, haha.
Så hann jag slösa pengar som jag behöver spara, men det var viktiga saker enligt mig själv. Men nu är det jäklat köpstopp som gäller. Fast det finns ett undantag, hittar jag mig ett par skor så ska jag få köpa mig dom!
Och nu är det så nära att jag har börjat packa på riktigt. Har hämtat en drös med banankartonger på jobbet och plockat ner dom sakerna jag har på vinden. Packningen dessvärre går inte allt för bra, jag hittar alltid andra saker att göra. Typiskt mig.

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0