tjugofjärde mars

Har hört att det är bra uppdatering på den här bloggen. Visst?

Nä, har inte haft tid som jag säger varje gång och som också stämmer varje gång. Jag har haft fullt upp med jobb och plugg den senaste månaden kanske man kan säga.
I fredags hade jag prov i Nkb, i hela kemidelen som vi gjort. Och då kan jag säga att jag pluggade arslet av mig och det resulterade i ett MVG!! shit pommes. Är sjukt stolt över mig själv ska ni veta.
Och nu idag har jag avslutat den andra kursen jag berättat att jag läst, Arbetsmiljö och säkerhet. Hade precis en "muntlig examination" med en lärare via internet. Satt alltså med henne i webbcam och hade lite som ett prov. Läskigt var det. Det var inte riktigt min grej, men lyckades tydligen ändå ganska bra på den delen. Så då fick jag ett VG i den kursen, vilket jag var ute efter! duuuktig tjej alltså.
Nu idag är jag ledig och har därför all tid i världen till att göra ingenting.. Det är så typiskt. Varje gång jag är ledig så gör jag verkligen ingenting, ingen nytta alls fastän jag har massor att göra, som att vika ihop tvätten som legat i min tvättkorg i typ en månad (den är såklart ren). Men nä, vad gör jag? inte det iallafall...
Senare idag ska jag och V och äta våfflor hos min mor. Så jäääkla gött!
OCH VET NI VAD? om en vecka är det inflyttning som gäller. Äntligeeeen! tänk så underbart att slippa vara beroende av bilen och framför allt få bo ihop med världen finaste kille! OCH en till underbart bra sak, den 9e april bär det av till S to the ÄLEN!!! fyfabian så förbaskat kuuuuuuuul! woooonderful!

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0