Första mars

Kom precis hem efter att ha varit och ätit lunch på Acusticum med mormor, mamma och mammas faster. Det var riktigt gott! och så ett stort plus till att jag blev bjuden också. Sen kikade jag förbi Jysk som tydligen har blivit lite av en vana för mig. Var där i söndags också och då köpte jag mig två påslakan. Idag blev det däremot lite mer. Köpte handdukar x4 plus små handdukar x4 och även två påslakan igen. Har något slags beroende av påslakan. Tycker det är så himla kul att köpa och speciellt då man renbäddar, att få välja vilket man ska ha, hahaa. Tönthanna!
Sen får det nog vara nog med såna grejer tills det bär av till IKEA. Och så blir det inga mer impulsköp, varken kläder eller något annat. Ett par skor har jag bestämt att jag ska få köpa och även en jacka om jag hittar mig en sådan. Sen är det köpstopp för lilla jag. Här ska sparas pengar. Plus att bordet mest troligt ska betalas den här månaden. Så det är ju bra om jag har råd med det, hehe.

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0