27e januari

Vaknade med en hel del gamla känslor i bagaget efter en helt opassande dröm. Inte uppskattat!
Sitter och försöker räkna ut min lön om det som står stämmer. Kändes verkligen inte som att det stämde då jag fick se lönespecifikationen. Så nu håller jag på att mixtra och försöka räkna ihop allting. Det är inte det lättaste faktiskt. Speciellt inte då man inte har skrivit upp alla tider heller.
Börjar inte jobba förrän 17.15 idag så jag tar det bara lugnt i min ensamhet. Hade egentligen tänkt gå en runda på stan men slutade ut det ganska snabbt då jag insåg att jag inte orkade. Men imorgon blir det andra bullar. Då ska jag köpa mig en ny plattång, ett hårspray, värmeskydd till håret och så slutligen lite underkläder. Kommer säkert hem med en hel del andra grejer också.
Fram tills dess ska jag tvätta och dona på här hemma.

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0