27e januari

Behöver förresten skriva upp en liten inköpslista. Glömmer alltid av att köpa det viktigaste och mest nödvändigaste, som till exempel en almanacka så jag kan skriva upp viktiga saker. För nu är det många datum och tider att komma ihåg. En sak är då säker, jag ska in på Hemmakväll och köpa filmen "I rymden finns inga känslor". Den kom ut igår, men då hade jag inte tid till att köpa den. Så idag innan jobbet ska den inhandlas och tittas på imorgon.
Haha, jag är så virrig ibland! glömde ju berätta vad den braiga nyheten var! hur kunde jag glömma det?!!!
Det ligger till såhär att jag och min fina pojkvän flyttar till en finfin lägenhet! hur braaaaa?!!!! lovely! så snart blir man stadsbo! jihooo.

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0