3e februari

Idag är jag trött. Blev för lite sömn för oss inatt av någon konstig anledning. Mitt nya täcke var lite för varmt om jag ska vara ärlig. Svettades mest hela tiden.

I allafall har jag jobbat idag, skönt. Men nu när jag är hemma är jag bara trött! har i allafall fått nånting bortgjort. Har nämligen sorterat mina viktiga papper som har legat i flera månader i min soffa och skräpat. Nu är det på sin slutdestination: pärmen. Skönt! nu hade jag tänkt ge mig av till Nautilus, Actic gym eller vad det heter nu för tiden. Sen hade jag tänkt hinna städa rummet innan V kommer hit. Men det kan jag lika gärna sluta ut nu, kommer ändå inte att hända. Haha!

Hade tänkt räkna ihop mina timmar som jag har jobbat i december och januari men det kommer jag aldrig att hinna eller orka göra. Så jag får ta det på lördag då jag ändå inte har något annat för mig på kvällskvisten.

Imorgon blir det jobb igen. Kommer dock frysa ihjäl innan dagen är över eftersom det är i mejeriet och där är det KALLT. På kvällen blir det nog att kolla på lite fotboll och sen fredagsmys!

Då vet alla!

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0