2a februari

Idag är jag ledig. Men då jag är ledig ligger jag i sängen och tar det lugnt när jag behöver göra allt annat än det. Måste till exempel sortera mina viktiga papper som har legat i min soffa alldeles för länge. Måste städa rummet eftersom det återigen ser ut som ett bombnedslag. Måste räkna mina jobbtider. Måste städa toaletterna.

Förövrigt väntas smörgåstårta för hela slanten idag. Mormora fyller hela 90 bast idag. Så kommer nog spara mitt ätande tills dess, så jag rymmer massor med smörgåstårta. Fyfabian så jäkla gött alltså!

Ska även försöka ta mig upp ur sängen och göra mig klar. Hade också tänkt hinna förbi Jysk för att köpa nya kuddar och lakan, och kanske något påslakan eftersom det kan vara det roligaste att köpa.

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0