21a februari

Vilken helg! eller vilket avslut på lördagen. Anlände hemma en halv tand fattigare. Eller egentligen inte, hade med mig tanden som gick av faktiskt!
Nu idag fick jag tandläkartid så nu är det mer eller mindre fixat. Så nu har jag en hel tand igen, fast utav plast. Om några år skulle jag fixa så jag får en ny krona men det är som sagt om några år det.
Vill inte veta vad den räkningen kommer att hamna på. Har iallafall ringt många samtal idag, bland annat till försäkringsbolaget osv. Vill ju inte betala allting själv, hehe.
Idag har jag varit duktig och städat rummet och toaletten. Nu ska jag äta frukost, aningens sent, jag vet. Samtidigt har jag tänkt plugga lite grann. Sen blir det jobb hela kvällen.

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0