17e februari

Det har varit en lång dag för lilla jag. Men hur bra är det inte att jag tycker det är roligt att jobba? hade lätt kunnat jobba över idag om det hade behövts. Normalt? hursomhelst så hann jag träffa Ida och Linnea en sväng då dom var in på ICA imorse. Trevligt. Hade tänkt höra vad planerna inför kvällen var men insåg då jag kom hem att jag var tvungen att plugga. Hur ofta händer det? hade inte gjort min läxa och insåg att det skulle bli försent. Vissa ska ju upp och jobba imorrn också.
Men nu har jag i allafall varit duktig och gjort bort kemiläxan som vi fick förra lektionen. Så imorgon ska jag smita iväg från jobbet för att fara på lektionen. Lär bli en jobbig dag imorrn då. Först jobb 08.45-12.15 sen lunch/rast till 13.30, sen lektion från 13.30-14.50 och till sist jobb från 15.00-19.00. Kul dag va? tur att det är fredag och att jag (oftast) alltid är på bra humör då.
Den här helgen har jag sett till att jag inte ska jobba då Linnea och Ida är på besök. Sist var det ju bara jobb som gällde under julveckan. Så helgen kommer bli awesome!
Nu ska jag ta mig en dusch och därefter lägga mig i sängen och slumra till och invänta min sötis som kommer hem från Haparanda då. Är så fruktansvärt trött!

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0