15e februari

Spenderade alla hjärtans dag på jobbet och där passerade många tulpaner och rosor på bandet. Själv fick jag komma hem och träffa en alldeles jättefin och jättebra pojkvän med en överraskning till mig. Superduper söt!
Imorse var det uppstigning tidigare än vad ögat ville. Första lektionen i NkB var imorse. Så nu har jag fått lite repetition om Kemi som man lärde sig i 9an. Känns bra att det inte är helt okända saker som vi går igenom. Nu ska jag alltså plugga lite grann så jag inte redan nu hamnar efter. Måste passa på medan jag har tid. Sen blir det nog att slöa hela dagen. Får se om jag orkar släpa mitt lata arsel till gymmet senare ikväll.

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0