12e februari

Har jobbat hela veckan, utom i tisdags. Känns bra att få in lite cash. Synd bara att dom glider ut rätt så fort. 
Annars har jag inte hunnit med så många knop. Har iallafall fått tag i en bok till Naturkunskapen, tack och lov för det! nu behöver jag bara en till den andra kursen. Nästa vecka börjar alltså pluggarlivet igen, haha.
Igår var vi ett gäng och bowlade som omväxling i livet. Det händer ju inte så mycket på vintern så då får man ta tagi saker och ting. Jag kan lova att jag briljerade i andra serien, sen gick det bara utför. Tyckte jag borde ha vunnit!
Idag är jag lämnad helt ensam. Boyfriend är i nord och spelar hockey. Så just nu är det lite ensamt. Det var ingen annan som nappade på att umgås med mig ikväll... Synd om mig va? 

Nu väntar jag bara på att dom nya avsnitten av Greys ska ladda klart, sen ska jag lägga mig i min alldeles för stora säng helt ensam och bara titta på det tills det blir dags för sängen. Imorgon händer det ingenting speciellt heller. Jobbar och sen kommer min sötis hem så jag ska pussa på na'.
Eh, en sak till. Alla hjärtans dag? kul att man har någon bra idé över huvudtaget...  Och ännu roligare att man jobbar på den dagen... Får försöka hitta på nått bra fram tills dess. Är ju såklart ute i sista stund. Typiskt mig!

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0