tjugoåttonde september

Kan inte säga att jag älskar livet just nu.. För det första har min hotmail sagt upp sig eller blivit hackad. Hur mycket jag än försöker att återställa lösenordet så går det tamigfan inte. Så gudförbannad jag blir. OCH som pricken över i:et så hade jag ju min tågbiljett sparad på just den mailen och hade ingen information whatsoever. Insåg detta när jag stod i duschen nyss och började få lite (läs: mycket) panik. När jag senare skulle ringa till SJ och hoppas på att de skulle kunna fixa det stora problemet gick det självklart inte att ringa nått utav numrena som fanns på hemsidan. Fick då bekräftat att det är många telefoner som inte funkar idag. GREAT, PERFEKT timing måste jag säga. Meeeen, jag hade tur nå jeeeevulskt och kom tillslut fram till SJ's kundtjänst och fick min biljett skickad till en annan mail istället.

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0