tjugoåttonde september

H A N N A  M A T I L D A  B J Ö R K

Är:
stressad
Ger intryck av att vara: glad
Mår: oftast bra
Ska: flytta till Göteborg
Har: pantat burkar, återvunnit skräp och handlat åt min far idag
Bör: städa rummet på stört
Kan: virra till det ibland
Vill ha: massor med pengar
Skulle vilja: resa någonstans
Drömmer om: pengar, upplevelser och kärlek
Längtar till: jag har kommit fram till götet
Fasar inför: den långa tågresan
Har ett brinnande intresse för: fotboll och nära och kära
Bryr mig om: familj och vänner
Trivs med: mig själv
Bor i: en villa i Öjebyn för tillfället, men inte så länge till
Dricker gärna: cola eller mjölk
Lyssnar ofta på: bandit rock och spotify
Är arg på: hotmail
Är stolt över: att jag tar tag i saker och ting och gör det jag vill göra
Är rädd för: mörker och att bli lämnad ensam
Äter: det mesta
Dansar: inte bra
Lever: i nuet

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0