sjuttonde september

Har fortfarande inte kommit fram till hur jag ska göra, vilket datum jag ska åka ner. Men än har jag tid till alla funderingar i världen. En sak har jag kommit fram till (som inte har något med Göteborg att göra) och det är att jag ska göra om designen på bloggen nu när jag tydligen börjat blogga lite smått igen. Jag har ju nästan all tid i världen så då kan jag ju alltid klura lite på den.

Idag blir det till att agera målare hos mamma. Får titta över mina skills, om de existerar eller ej. Förhoppningsvis fungerar radion bättre som den ska idag än vad den gjorde sist. Öronen fick plågas på franska då P4 var den enda kanalen att få in i radiohuvudet, och där tyckte de att det var många franska lyssnare, tydligen.


Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0