Nämen tjoho

Då är det mesta i skolan över, jag har gjort bort muntliga nationella idag, och två andra prov. Så nu är det NÄSTAN klart allting. Det är bara kvar en inlämning till som jag ska göra idag eller imorgon. Sen är det klart för avresa till Cyprus.

Så på söndagkväll bär det av till Arlanda för att spendera natten där. Och tidigt på måndagsmorgonen bär det av vidare mot varmare breddgrader, Cypern, Aya Napa. Så där blir det sol och bad i två veckor, skööööön...t. Och då vi kommer tillbaks är det bara chillidill på skolan!

Har börjat få lite resfeber, vad ska man ta med sig och hur mycket? det får ju inte väga för mycket heller.... Ska jag ta med båda mina kameror eller bara ta med digitalkameran? ööööh dö, miljoner frågor. HEhe.

Nu ska jag städa mitt rum som jag inte har haft tid att städa på flera veckor.. Inte fräscht, men men. Bäst att ta itu med saken. Sen hade jag tänkt hämta ner min resväska och börja lite smått med att packa ner en del saker.

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0