Fredag

Det känns inte som fredag idag, utan mer som lördag. Men så kan det ju vara ibland. Dagen har spenderats på stan med Linnea och Ida. Var tvungen att inhandla det sista inför resan. Bland annat blev det skor, solskydd, och så lite varor från apoteket som kommer vara välbehövliga i Cypern. Och så lite hårfärg att färga min finfina utväxt med. Får hoppas att det blir någorlunda lik min nuvarande hårfärg, men det gör inte så mycket om det blir lite fel eftersom håret ändå kommer att blekas.

Har the biggest problem ever typ. Har en balklänning som ser lite förjävlig ut men som tydligen går att fixa. Vågar man fixa till den och använda den eller ska jag köpa Carros som också måste finjusteras lite? rosa är dock inte riktigt min färg, så det är ett litet problem. Det är nästan så att om min nuvarande klänning går att fixa så kanske jag vill ha den? eller vill jag det? ja, måste iallafall fundera ut det här till på söndag... Hmm..

Nu har jag packat i en del grejer som ska med. Men det är en hel del kvar som just nu är i tvätten. Men hur mycket ska man ha med sig? svååårt ju.

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0