Tröttigast

Det känns verkligen i kroppen då man jobbat som bara den, när man inte är van att jobba rättare sagt. Och som pricken över i:et: lite sömn! vilken fälla alltså, som jag själv har lirkat mig in i. Men vad gör det? det är ju trots allt sommar och framför allt sol. Jag är fortfarande lika lycklig över allt möjligt. Känner mig som ett lyckopiller hela jag, är inte det fantastiskt?!

Ikväll blev det lite impulsbio sådär på schemat. Jag och min mor for och såg Eclipse, förmodligen nästan sist av alla. Men braaaa var den! längtar så förbaskat till fyran. Love love love.

Imorgon blir det en kort dag (tack och lov för det) på jobbet. Precis vad jag behövde. Har försökt byta pass från nästa helg till i helgen så jag kan jobba nu istället, men det har inte gått så bra än så länge. Vill vara ledig under trästock, iallafall lördagen. Så jag ska försöka än en gång.

Imorgon ska jag även hinna med att gå till banken för att få min lön insatt på kontot, katching! och så ska jag gå förbi och fixa så jag får ICA-banken. Och hör och häpna!!! jag ska på biblioteket för att låna mig en eller två böcker som kan underhålla mig den här sommaren.

Men nuuuu är det sängen! tidigt och bra! jobb på schemat imorrn 16.45-21.45. Peeeerfekt tid!

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0