Luleåstaden

Igår var man minsann där på äventyr. Jag och Alex lillasyster for en sväng till stan för att shoppa. Tyckte att min börs har börjat bli lite för tung på sistone, så jag skulle bara göra den liite lättare. Hehe. Hittade iallafall en del grejer. En skjorta i militärgrön färg från HM, ett par chinos och en väska från Åhléns, fem par trosor från Pieces och en topp från HM och så lite smycken faktiskt. Så jag är rätt nöjd.

Igår blev det även lite halvspontant där på kvällskvisten. Det blev fest för mig och Linneas del. Det var trevligt även om det var typ omöjligt att komma in på Challenge där vi egentligen ville hålla hus. Det fick istället bli Kalles, och där var det väl okej.

Och idag har jag varit snäll med min far, vi har rastat mormor till Ålund. Så där har jag suttit uttråkad en hel dag nästan, (iallafall vad det kändes som) och det resulterade i att alla mina obefintliga naglar blev ännu mer obefintliga. Nu inväntar jag smärtan som skall komma. HEHE.

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0