Lördagsafton

Ja nog sitter man här en fin lördagskväll.. Jajemän. Har just kommit hem efter att ha varit hos Carro som hade sin "födelsedagsfest". Trevligt trevligt, fast det kunde ha varit ännu trevligare om man hade haft lite alkohol att förtära. Eller visst hade jag alkohol, men morgondagen går inte med på det riktigt. Det är nämligen match då. Så nog blev det till att ta det lilla lugna.

Så nu funderar jag på att sätta mig och se något på tv. Eller kanske en film, och äta lite popcorn till det. Och för att inte glömma colan!

Är ju "alone home 2" från och med idag och i en vecka framöver. Skööön...T. Så på måndag blir det till att inhandla maten som skall tillagas den här veckan. Smått kul ändå.

Nu är även min studentklänning beställd. Hoppas verkligen att den hinner komma innan studenten.. Det står att den levereras den 10 juni.... Blir lite ört om tid då. Det får VERKLIGEN inte krångla med posten, för då skjuter jag allihopa. HEHE, skoja. Nä, men den kommer antaligen fastna i det så kallade svarta hålet i Ånge. Kul ens.. Då vet jag verkligen inte vad jag gör med mitt liv.




Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0