Lever än en gång trots min svacka i bloggandet

Jag har då så fruktansvärt mycket att stå i nu så jag har faktiskt inte tid att blogga, inte ens lite. Kan ju uppdatera er mina kära läsare med hur mycket som står snett till i mitt liv just nu.

1. Balklänningen ser inte ut som den ska, eller som jag vill att den ska. Måste fixa den, och om den inte går att fixa så måste jag sälja den och köpa en ny. Det betyder väldigt mycket jobb och tid till det. Dock så får det isåfall bli nånting enkelt.

2. Studentklänningen levereras 10e juni...... Det säger väl sig självt?! tänk om den inte passar, eller ser bra ut. Den kanske till och med kommer senare än 10e juni. Så jag måste alltså hitta mig en till studentklänning ifall den andra skulle skita sig.

3. Skor till studenten och balen.

4. Två prov denna vecka, och så får vi inte glömma proven nationella i engelska....

5. Ett stort prov i islam nästa vecka.

6. Svenska nationella-talet skall skrivas snarast möjligast.

7. Dessutom har jag en massa inlämningar och prov att göra innan vi far till Cypern den 17e maj.


SÅ JAG GÅR I IDE NU! OKEEEJ?????????!!!!!!!!!!!

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0