Hemma igen

Ja då var man hemma igen efter en trevlig vistelse i Finland hos Alex jättesöta farmor. Vi har inte gjort så mycket annat än att chillat, gått lite på IKEA, varit till Kuokkolaforsen och till shoppingcentret "På gränsen". Hittade ingenting speciellt annat än påslakan på IKEA samt ett bäddmadrasskydd till min nya säng. Det tog ett tag innan jag kunde välja vilket påslakan jag ville ha. Jag är verkligen galen i påslakan, haha. Konstigt men sant. Jag älskar att få nya och få välja påslakan då man renbäddar. Så jag kanske blir en sån där påslakansamlerska.

Och så har vi hälsat på Alex andra släktingar, dvs, farfar och farbror också. Så det har varit trevligt att få komma bort och göra nånting annat.


Påslakanet från IKEA som jag tillslut valde.



Titta vad vi hittade på ICA Maxi. GOOOOOOTT!!!!!


Sen blev det inga andra bilder, haha. Ångrade lite att jag inte tog kort på Alex superduperrika släktingar i Finland. Det är riktigt maffiga hus dom äger.

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0