Hej och hå

Här var det inte uppdaterat på ett tag, nejnej. Det kanske är dags? har liksom inte haft lust och inte heller tid till att blogga, så nu får jag minsann ta och visa att jag fortfarande lever.

Idag är jag helt, helt slut. Jag har just insett att det är typ hundra saker att göra innan vi far till Cypern, OM det nu blir något sånt. Jäkla vulkanhelvete... Jag hoppas innerligt att dessa askmoln försvinner och inte kommer tillbaka förrän vi är hemma igen. Annars, då lär alla få höra en hel del svordomar som inte uppfunnits än! det är bara en endaste månad kvar alltså, det börjar närma sig avresa. Men som sagt, det känns som att det är mycket längre kvar på grund av allt skoljobb som fortfarande är kvar. Hur ska jag hinna?

Träningsvärk, det kan man minsann hitta på hela min kropp en dag som denna. Det hjälpte inte att träna bort det heller. Det skulle inte förvåna mig om det blir värre imorgon. Då vet jag inte riktigt vart jag tar vägen. Ja, men nog var det nånting annat än detta jag hade tänkt skriva om? men vad hände? vart tog orden vägen?

Förresten, min balklänning har faktiskt kommit igår. Ehm, vill egentligen inte tänka på det just nu, men jag måste. Den ser inte helt okej ut.... TYPISKT VA? men jag försöker vara positiv och hoppas på att den går att fixa till. För annars, då kommer jag verkligen få panik. Färgen var ju bra iallfall............

Nu hörrenini ska jag ta tag i mitt liv (eller rum) och börja städa.. Eller ska jag göra det imorgon istället? hehehehe. Känns inte lockande att börja städa nu mitt i allt. Istället ska jag ta mig en dusch efter dagens idrottspass. Det kanske är bäst?

En fråga bara: ser alla fotbollsspelares fötter förjävliga ut, eller är det bara mina?

Det som folket har sagt
Postat av: jessika

det är inte bara dina =)

2010-04-16 @ 23:44:20

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0