Första dagen på den nya veckan

Ja, här sitter man än en gång men denna gång är jag tröttare än nånsin. Jag tror det tär på mig att vara ensam hemma, när jag har så mycket ansvar på mig. Det vill säga mata mig själv, se till så att inget brinner upp i huset, så det är låst och så katten får mat och kan gå ut och bajsa nån gång om sänder.

Idag har jag lagat Thaiwok med kyckling. Den blev aningens för stark för min smak men annars var den ju klockers. Den får duga som lunch imorgon på Coop också. Så har man också hunnit med att träna och nu sitter jag ju här som sagt och håller på att somna. Ska fan sova nu hörrenini. Guten notten.

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0