9 maj

Idag har det varit en bra dag tycker jag. För det första så var det skönt att få sova ut för en gångs skull, det har jag inte lyckats med på hela veckan och inte förra heller för den delen. Jag måste verkligen skärpa mig på veckodagarna och gå och lägga mig tidigt som förr. Men iallafall så var matchen höjdpunkten på dagen. Jag har taggat till den sen förra veckan. Lite nervöst var det eftersom man vill ju inte förlora, speciellt inte på seriepremiären. Och såklart vann vi, fy tusan så skönt det var. 4-0 till oss, jippi.

Kvällen har spenderats på coop ett bra tag. Jag och Linnea kunde inte bestämma oss om vilken glass vi skulle ta. Vi hann gå fyra varv runt glassdisken innan vi bestämde oss. Jag gillar ju isglass och inte mjukglass så jag var lite lejd och köpte coops isglasspinnar med smak av päron och hallon. Det var endast 24 stycken i förpackningen, haha. Men nu har jag iallafall glass så det räcker och blir över. Vi såg film hos Emelie, först nån spännande film som bara jag var helt inne i tror jag. Jag tyckte den var mycket bra iallafall. Sen såg vi då Norbit, men då sov typ alla förutom jag och Carro, haha. Nu är jag dock trött som fan men jag fastnar alltid vid datorn. Haha.

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0