8 maj

Åh, jag har inte älskat dagen alltså. Fy tusan. För det första så var det planerat ett NK-prov som jag nästan kunde, men det blev ej eftersom läraren hade förhinder. Klart man blev glad över det beskedet, men i samma stund tappade jag nämligen bort min NK-bok, riktigt jävligt faktiskt. För nu har jag två borttappade böcker och jag har ta mig fan inte tänkt betala för nån av dom. Det får bli att tatta, hehe. Tyvärr har jag alltså inget att plugga med till på måndag då provet är istället. Så det suger ju.

Därefter kan jag säga att Näthandel B är inte min grej. Inte alls. Fy bajs och skit så tråkigt det ämnet är. Och det blir inte roligare av att jag aldrig kommer hinna klart den där uppgiften innan examen. Och jag har ingen ork att göra det hemma för det suger verkligen.

Men jag har varit duktig idag, jag har städat mitt rum så det nästan glänser. Okej, kanske var att ta i men nu har jag inga dammråttor som husdjur i mitt rum, hehe.

Imorrn är det ju för tusan seriepremiär mot Storfors. Jag riktigt längtar till den matchen ska ni veta. Jag är så taggad man bara kan bli. Det enda kruxet är att jag har fått några onda skavsår som inte gör gott. Men annars ska nog allt smida på. Jag hoppas att vi vinner som fan.

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0