7 maj

Det är alltid skönt att få sluta lite extra tidigt, som idag. Vi fick sluta kring 10, istället för 13. Det var grymt skönt ska jag säga. Väl hemma tänkte jag vara duktig och plugga på NKn men tyvärr har jag inte gått och lagt mig i tid igårkväll så jag höll seriöst på att somna då jag satt på våran altan och pluggade. Så jag blev less pluggandet och gick och la mig i min säng och skulle se Twilight, tyvärr gick det inte så bra eftersom jag somnade och sov ungefär 2,5 timmar. Snacka om slutkörd jag är.

Men nu är jag laddad igen, inte för plugg men för hela dagen i sig. Jag ska hinna med lite plugg senare, men nu funderar jag på att se Twilight tills maten och sen efter den plugga. Och så är det ju träning efter det.


Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0