6 maj

Hopp i galoschen, här var man inte så aktiv längre. Det finns helt enkelt inte mycket att berätta om längre. Nej, men jag tror det har med min lathet att göra och kanske min fantasi.

Dagen har iallafall tillbringats hos min mormor med NK-boken i högsta hugg. Det är ju lika bra att passa på att plugga hos henne när jag ändå inte har nånting annat att göra. Senare, eller snart är det dags för träning. Jag är inte taggad eftersom det typ regnar, iallafall nästan. Jag vill hellre sova, för jag är så trött. Det är inte bra att ha en dator i mitt rum nu när folk faktiskt skriver till mig på msn, hahaha. Det har typ aldrig hänt förr.

Morgondagen ser ut på detta viset:
- Skola, kort dag
- Hyffsat mycket plugg
- Träning
- Sängen

Ungefär det vanliga, hahaha.

Förresten, nån mer än jag och Carro som vaknade av Kappas utsläpp av ånga inatt kring 4? vi båda trodde det var krig, hehe. Jag låg faktiskt i min säng och bara väntade på varningssignalerna skulle komma, men icke sa nicke. Det lät iallafall som att det var krig eller typ som att ett flygplan höll på att landa precis utanför fönstret. HÖGT lät det alltså.


Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0