31 maj

Jävlar i helvetet så varmt det har varit idag. Jag undrar hur många liter svett jag har svettats idag genom att bara sitta och kolla på fotboll... Jag har som jag då skrev varit och sett på fotboll med Linn och Tove. Trevligt trots värmen. Nu, två matcher och ett maxmål senare sitter jag här och försöker påbörja min analys till projektarbetet och tror ni det går bra? svar nej! jag har ingen, ingen ork alls att ens lägga ner min tid på det just nu. Jag orkar inte heller skriva näthandeln klart, utan jag har bestämt att jag ska skjuta upp det ännu en dag, eller försöka göra klart det imorgon på lektionen. SÅ imorgon ska jag ägna all min tid till dessa arbeten. Det är inte kul och jag kommer säkert inte heller göra mycket på dem, även om jag verkligen måste.

Nu vill jag ta en uppfriskande dusch och sen bara slappa medan jag ser på någon film och något avsnitt av CSI. Det skulle väl vara nice. Det blir dessutom en tidig kväll ikväll eftersom det var näst intill omöjligt att sova i värmen som var i mitt rum. Kanske är det dags att inför skaffa mig en ac i rummet. Det blir så fruktansvärt varmt på morgonen på somrarna i rummet.

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0