30 maj

Alltså, det är snart sommarlov och jag har fortfarande inte insett det ännu. Men det kan nog bero på att jag har alltför mycket ogjort i skolan just nu. MEN jag har lovat mig själv att jag ska försöka göra klart åtminstone en eller två grejer i  helgen, alltså imorrn då det är söndag och man ändå inte har något annat för sig.

Idag hade vi match i hettan. Det var inte skönt att spela då, men vi vann iallafall fastän jag tycker vi spelade dåligt och inte var så engagerade. För mig gick det dåligt hela tiden, första halvlek fick jag kramp i vaderna och sen andra halvlek gick åt helvete, inte nice.

Nu har jag ont i tinningarna, varför vet jag verkligen inte. Och så har jag fått ont i halsen av nån konstig anledning. Det är inte så kul det. Jag ska strax se lite CSI och sen får jag se vad som händer. Planerna är inte riktigt spikade, men det kanske blir en båttur och sen grillning eller så händer väl nånting annat roligt.


Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0