30 maj

Hemma nu efter en båttur till Fingermanholmen. Vi gick runt ön lite och tillslut var jag då lost på riktigt. Trodde båten var åt helt fel håll och så låg den mycket längre bort än vad jag trodde. Men det var trevligt. Jag har iallafall skaffat mig många, många myggbett på benen. Det är inte trevligt. Jag hatar verkligen mygg mer än nånting annat, tänk så skönt det skulle vara utan myggorna.

Nu hade jag tänkt sätta på en film och se den samtidigt som några andra filmer tankar klart. Fast jag hinner ju inte se dem men jag kanske hinner se nån utav dem imorgon istället. Så det blir nog nice. Nu väntar min Trocadero och lite popcorn, mums!

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0