28 maj

Väldigt, väldigt kort dag idag. Började som vanligt, 8.10 men slutade redan kring 10. Vi såg bara en film om trafficking - Taken. Den var så jävla, jävla bra. Den som inte har sett den måste se den alltså. Jag fick till och med rysningar. När jag kom hem var jag grymt trött, men jag såg ett eller två avsnitt av CSI. Det är inte längre lika bra då alla huvudpersoner slutat i serien. Det är nog bara kvar tre stycken faktiskt. Inte nice, jag gillade det bättre förr. Meeeen, iallafall så somnade jag ett tag efter CSI och sen kom mamma hem och jag vaknar upp i förtvivlan: MAMMA MAMMA, jag har försovit mig, jag har missat hela dagen! sa jag till henne. Hon lyssnade inte så noga och när hon kom tillbaka ut från toan frågade hon vad jag menade. HAHAHA. Jag trodde ju att jag hade sovit ända till fredag och att jag hade missat alla lektioner den dagen, smart va?

Idag har jag även följt mamma och handlat. Man får alltid bestämma vad som ska inhandlas så det är ju bra. Dessutom får man alltid med sig nånting gott, t.ex. godis och cola i mitt fall. GOTT. Tuggummi fick jag också men dom hann ta slut.

Ikväll har jag tränat också, det var grymt tråkigt faktiskt. Jävligt uttråkande, förlåt men det var seriöst det. Det gick heller inte bra så det kanske var därför, hehe. Men nu ska jag faktiskt ta och läsa igenom lite om statskick eftersom jag har läxförhör i det imorrn på morgonen. Lite sent men som jag brukar säga: bättre sent än aldrig. Det var nämligen dagen före påsklovet vi hade det här läxförhöret. Bra va? sen blir det nattinatti.

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0