27 maj

Då var halva skolveckan avklarad. Imorgon är det chill, för vi slutar halv 11. Skönt som fan. Då hade jag tänkt följa med min mor och handla samt kolla på lite skor åt mig. Jag är nästan skolös. Dessutom kanske man hittar sig ett och annat.

Ikväll hade jag tänkt göra bort lite skolarbeten som jag har kvar. Det skulle vara grymt skönt att vara klar med det mesta i skolan så man bara kan chilla resten av veckorna som är kvar. Men tyvärr har jag gått och blivit en tidsoptimist. För mig känns det nämligen jävligt långt tills självaste sommarlovet, men så är det ju inte. Bara några ynka veckor kvar. Tills dess ska jag ha gjort ett läxförhör i samhälls, skrivit klart en insändare, redovisat om slavar på historian, det sista på näthandeln och skiva analysen till projektarbetet. Så jag tänkte jag skulle göra bort en del nu, till exempel insändaren och plugga lite på samhällsen och skriva klart näthandeln. Meeeen, om jag känner mig själv rätt så kommer det inte hända, tyvärr.



Läste just en artikel i aftonbladet:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5240978.ab

"Den femåriga flickan hölls inlåst i en lägenhet med endast hundar och katter som sällskap. När polisen omhändertog henne kunde hon inte tala och uppträdde som en hund. – I flera år "uppfostrades" flickan av hundar och katter och har aldrig varit utomhus, säger den ryska polisen. "


SJUUUUUUUKT!

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0