22 maj

Jag säger bara ett ord: orange. Men, det var ju förväntat. Jag ska iallafall färga över en färg senare då jag har lite cash, så tills vidare får det se förjävligt ut. Haha.

Nu har glassbilen varit förbi och vi har köpt isglassar, GOTT! äter en icetea-glass som är god. Senare idag blir det att fara till Lillpite för att hälsa på min kusin och hennes man och deras barn + nyfödda barn. De bor egentligen i Spanien fast är typ på olika marknader i England och så hälsar de på Yanivs familj i Israel ganska ofta. Så det är inte ofta de är hemma i Sverige så länge. Sen ikväll vet jag inte vad som händer. Det blir väl att kolla på tv eller nån film och bara ta det lugnt!




Jag saknar dig.

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0