19 maj

Det blev en kort och effektiv skoldag idag. Började 14.10 men for tidigare till skolan för att skriva klart rapporten till vårat projekarbete. Sedan var det ju bara historian kvar där jag inte gjorde så mycket.

Nu ikväll har jag tränat och sen glömde jag tyvärr min jacka på träningen så det blev bara att fara och hämta den. Övningskörde med mamma för första gången och det gick väl bra, fastän hon inte sa nånting, haha.

Nu funderar jag på vad jag ska göra. Vill ju se nån film men jag har ingen på datorn för tillfället. Däremot är det ju Hell's kitchen om ett tag som jag ska se.

Imorrn mina vänner är jag leeeeedig! så jag har liksom helg nu. SKÖNT SOM FAN!

Och för att avsluta inlägget här tänkte jag passa på att GRATULERA LINNSAN som faktiskt har tagit körkortet idag! :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Det som folket har sagt
Postat av: linn

tack än en gång :D:D

2009-05-19 @ 22:30:07

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0