16 maj

Denna nästan ljuvliga dag hade kunnat bli ljuvlig om det inte hade blåst så kallt. Det var ju nästan perfekt. Iallafall så spenderades dagen i stan med Linnea. Jag köpte mig faktiskt ett par solbrillor som behövdes och en väska som behövdes ännu mer. Haha. Sen har vi fördivit tiden kanska så bra, eftersom vi har varit borta i flera timmar. Hehe. Vi passade på att hämta cyklarna hos Stefan där vi lämnade dem igår. Så nu är allt frid och fröjd.

Tonight händer det en spännande sak. Det är hemligt tills vidare, haha. Och jag lovar, att det kommer bli många skratt åt detta. Spännande va? Sen blir det ju att se Eurovision song contest. Men helst av allt hade jag ju faktiskt festat, meeen imorgon bitti har vi en seriematch som måste tas på allvar, sååå inget festande här inte. Men det blir nog bra ändå!

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0