13 maj

Jag är överlycklig! min sommar ser inte mörk ut alls, nu har jag faktiskt fått sommarjobb av kommunen! TACK OCH LOV FÖR DET. Och det bästa av allt är att det är på fotbollsskolan i Öjebyn och FÖRSTA period. Det kan inte bli bättre säger då jag. Mitt liv är räddat.

Idag har jag hunnit med cirka en halvtimmes plugg tills jag blev spyfärdig. Jag är verkligen så skoltrött och less på allting just nu. Vi har knappt haft några prov under årskurs 2 och nu i slutet kommer allting på en och samma gång; inlämningar, rapporter, prov och andra uppgifter. Jag dör nästan. Men jag ska ta mig i kragen och försöka jobba så hårt det går de sista veckorna som är kvar. Men nu behövde jag en paus i mitt pluggande om EU. Jag ska se Grey's anatomy som jag laddade hem igår. GUD vad jag har saknat det, har inte sett på flera månader.

Senare ikväll blir det kanske lite mer plugg och sen träning. Känner inte tagget till nånting av de sakerna. Allting är så himla trist nu för tiden. Vädret suger också, det ser alltid ut som att det är fint och varmt men då man går ut blåser det hur mycket som helst och man börjar frysa.

Igår har jag fått mina två första myggbett, och inte varsomhelst utan på mina två skinkor.. Det var ju typiskt.

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0