1 maj

Jag ser att jag har många påbörjade inlägg som jag hade tänkt skriva i min blogg för några dagar sen. Det var nog bäst att inte publicera dom.

Gårdagen var enligt mig mycket trevlig fast än den såg lite mörk ut där i början. Vi var 11 tjejer som grillade och åt här hemma hos mig och drinkade lite. Sen blev det en onödig resa till Öjebyn där vi snabbt utrymde stället, sen bar det av till Strömnäs där vi stannade hela kvällen lång. Jag hade kul men tillslut kanske det urartade sig, hahahaha. Men det hör till. Natten avslutades med en promenad hem från Strömnäs med Linnea klockan 3. Det tog faktiskt bara en timme att gå.

Nu idag, när jag känner efter så känner jag att jag har råkat ut för nånting som jag inte kan minnas vad. Jag har en bula i pannan, och jag har ingen aning om var den kommer ifrån, haha. Dessutom har jag ont i halsen som jag antingen har fått från promenaden hem igår eller från allt sjungande (skrikande). Men det är nice.

Jag har inte heller sovit dom timmar jag kanske behöver så min skönhetssömn är inte fullbordad. Men jag ska komplettera detta genom att kanske unna mig nånting gott, som en glass till exempel. Eller ännu bättre, en slush! fy tusan vad gott det skulle vara. Men först ska jag slänga i mig nån frukost/lunch av något slag. Sen får jag se vad som händer och sker, men jag hoppas inte på att sitta hemma hela kvällen ikväll.

Jag är redan taggad till nästa helg då det är lagfest! jävligt, jävligt nice. Vi har ju värsta taggarlåten också. Fy tusan vad den spelades hemma hos mig igårkväll. "Öl smakar kladdkaka, är du laddad, är du laddad?"

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0