8 juni

Åh, det var ju just typiskt. Jag vet att jag har förstört allting men måste du förstöra ännu mer då? jävla skit.

Dagen har varit bra till nyss. Vi har haft klassens dag och haft 5-kamp på skolan och sen har vi ätit på Thaigarden. Gott var det! och en kort dag blev det. Dessutom är vi typ lediga imorrn och på onsdag också. Vi har bara individuella valen imorrn och det tror jag att jag skippar. Så jävla skönt.

Nu ska jag försöka tänka på nånting helt annat även om jag innerst inne vet att jag inte kommer göra det. Men försöka går ju alltid. Känner dock för lite payback time just nu, men det är nog inte passande. Jag tror jag skippar det.

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0