8 juni

Jag ser att det går en intressant film ikväll på tv som jag har tänkt se. Den hette Into the wild och verkade faktiskt ganska bra. Det blir mest troligt ingen träning för mig idag heller eftersom jag inte mår så bra. Huvudet värker och vill inte sluta värka heller. Dessutom gör det ont i hjärtat också. Men det kanske går över så småningom. Jag har tagit några äckelpiller som ska vara bra om min blåsa i munnen, Longovital. Men det krävdes mer än ett piller det. Så nu förväntar jag mig att blåsan ska bli väck.

Nu skulle jag kunna städa rummet eller äta fika som finns framme på bordet. mormor och mammas faster är här och då måste man ju få fika, right? men det blir nog bra det. Huvudvärken kanske försvinner om jag får i mig nånting gott. Så hej då.



Pappa agerade fotograf under våran match på Björklunda. När jag ser på bilderna ser jag inte vem som är vem eftersom pappa har lyckats fokusera överallt förutom på spelarna. Det är ju mycket duktigt. Men men, man kan ju inte vara bra på allt?

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0