6 juni

Goddagens. Dagen påbörjades så sent som klockan två, nästan halv tre. Fy sjutton så länge vi har sovit inatt. Men det var det värt.

Gårdagen spenderades mestadels i en bil påväg till och från Boden av alla ställen. Vi fick en impulsidé att fara till Sandträsk sanatorium för att kolla in där. Det var väl inte sådär läskigt som jag hade föreställt mig. Det läskigaste var faktiskt tanken om att det skulle komma någon och skälla ut oss eller vad man nu ska säga.

Ikväll är det cruising och det blir nyktert eftersom det är match imorrn och jag vill göra bra ifrån mig, iallafall försöka. Men nog hade det suttit fint med lite partajj. Men det får sparas till nästa helg istället.

NU ÄR JAG HUNRGIG.

Det som folket har sagt
Postat av: linnsan

TAGGAAA!!

2009-06-06 @ 23:56:39

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0