5 juni

Det blev en shoppingdag i Luleå idag med Linnsan, Jessika och Carro. Tanken var att jag skulle hitta mig några kläder att ha på examenskvällen samt några skor. Det blev inga skor så jag får förbli skolös, hehe. Nä, men jag håller tummarna på att skorna jag vill ha kommer in på skopunkten igen. Annars då vet jag inte vad jag ska göra. Jag köpte iallafall två linnen från Monki och en kjol därifrån också, ett långt linne från bikbok och ett linne från HM. Och inga skor som sagt. Vi åt också på Max, och jag köpte för första gången ett Friscomål, vågat av mig att testa nånting nytt och jag kan ju säga att burgaren var farligt god.

Jag fick veta två betyg idag, i nk och i projektarbetet. Det blev som jag trodde, alltså ganska bra. Hade inte förväntat mig nått högre så att. Men skönt att NKn är över föralltid och Projektarbetet också för den delen.

Nu har jag just ätit tacos och införskaffat mig godis från kioskpiraten (min snälla pappa betalade) och nu funderar jag på att städa rummet snabbt och sen se om det är nått intressant på tv.

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0