4 juni

Snart påbörjas sommarlovet och fyfan så skönt alltså. Nu är allting i skolan avklarat och det är knappt några lektioner kvar i skolan. Endast imorgon då vi har svenska och nk, men det blir väl mest betygssnack. Sen är det tänkt att jag ska följa med Linn till Luleå på stan ett tag. Jag ska leta efter några kläder att ha på examenskvällen. Det finns ju då inget att ha här i Piteå. Så jag får hålla tummarna på att jag hittar nånting fint i Luleå. Dessutom ska jag kolla efter några skor, perfekt ju.

Igår kväll såg jag I taket lyser stjärnorna. Faktiskt så var den bra, men inte sådär jätte bra som jag först tänkte mig. Den var bra i början men i slutet handlade det ju bara om hennes mamma och så glömdes snyggingen Sakke bort i hela filmen, tråkigt. Han hade jag velat se lite mer av, hehe. Men några tårar kunde inte undvikas.

Idag har jag varit superduper duktig och skrivit klart analysen (inte för att jag hade något annat val), och så har jag inte städat såklart. Det är ju just typiskt mig, hehe. Men nu är det dags för duschen innan Alex kommer. Jag tror vi ska se nån film som jag har på datorn. Det blir ju perfekt.


Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0