3 juni

Vilken jäääävla lättnad alltså. APU:n är fixad och trixad efter många timmar på stan. Det blir på Coop forum in da city. Fett skönt med det. Nu är det bara analysen kvar att göra. Den ska vara inlämna på fredag och jag har inte börjat, det är duktigt. Men jag tänkte om jag orkar så ska jag börja på den idag och sen skriva hela dagen imorrn. Vi är faktiskt lediga då så jag ska se till att få det bortgjort då.

Nu ska jag nog se nåt avsnitt av CSI och sen invänta maten. Sen ikväll är det träning och jag hoppas att det inte regnar då. Och jag kan väl inte säga annat än att jag är så jäääääääääääääävla avundsjuk på alla mina vänner som är i Turkiet just nu och vissa påväg dit. Fan åååå. JAG VILL OCKSÅ. Men i sommar blir det jävlat säkert en sista minuten till nått varmt ställe att samla nya krafter på. Fifan så skönt. Bye bye till dom tankarna.

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0