3 juni

Eller egentligen är det 4:e juni men enligt mig så börjar inte nästa dags datum att gälla förrän kring 6 eller när man har vaknat efter att man har sovit. HEHE. Nu är det iallafall dags för mig att slockna. Det blir ganska mycket att göra imorgon, bland annat städa som inte är full så viktigt men också påbörja och skriva klart analysen till projektarbetet. Sen är det ju så att den här veckan och nästa vecka kommer vara så otroligt slappa. Måndagen kommer att spenderas med klassen i en femkamp och sedan lunchbuffé på Thaigarden. Mycket trevligt säkerligen. Tisdag har jag bara en lektion som känns ganska ovärd och det är historian, så jag tror jag har lite huvudvärk den dagen. Och onsdag är vi helt lediga. Så jääävla skönt alltså.

Torsdag får jag se om jag far på avslutningen vi har eller om jag följer med Linn och det gänget till Finland för att göra lite ärenden där. Isåfall kanske jag gör det mest för tidsfördriv än i något annat syfte. Men det får jag ser hur jag gör senare. Funderar (eller jag ska) också på att fara till Skellefteå och inhandla lite kläder och annat smått och gott. Det skulle sitta lagomt bra nu tills examenskvällen. Det finns absolut ingenting här i Piteå har jag konstaterat de här tre dagarna jag har varit på stan. Verkligen ingenting som föll mig i smaken.

Jaja, nu är det dags för mig att möta upp John Blund. Godnatt.

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0