26 juni

Shit, jag vet att jag är efter men WTF Michael Jackson DÖD? borta? nää, fy så hemskt. Men enligt vissa källor så har han varit sjuk i en viss tid i olika sjukdomar så det kanske ändå var ganska väntat för de som stod nära honom. Nä men fy så hemskt att han är död. R.I.P Jackson...

Dagen har tillbringats på Gotis hela dagen där vi har varit parkeringsvakter. Verkligen långtråkigt och onödigt, hehe. Men vi fick sluta tidigare så det var ju superbra. Har hunnit en sväng till kyrkmarknaden med mamma och köpt den suuuuper goda glödkakan samt sockar och polkagrisar såklart. Sen har jag sett fotboll. Det var Alex lillebror som spelade och sen såg jag Öjebyns flickor 95.

Snart är det dags för stan igen en sväng. Jag och Alex är "barnvakt" åt Ludde ikväll så vi ska se lite fotboll i stan sen gå en sväng på stan och därefter hem till Alex. Imorrn ska vi se mer fotboll, och sen ska jag döma hela dagen och kvällen. Det ser jag inte fram emot kan jag väl säga.. 

Dags för en glass nu. Glassbilen var här för ett tag sen så vi köpte glass i stora lass.

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0