24 juni

Det luktar bränt fläsk om mig. Kan hända att jag brände mig i solen idag. Vi har ju varit ute från klockan 9 till halv 3 i solen så det kanske inte är så konstigt speciellt inte när jag inte har haft solskyddsfaktor på mig, haha. Så nu är jag röd och det svider på vissa ställen, men hellre röd än ingenting va?

Nu har jag kollat igenom mina betyg som kommit, det blev exakt samma som förra året, dvs 1 G, 2 MVG och resten VG.G:et är jag lite besviken över faktiskt. Jag förtjänade ett VG. Men skit samma.

Ikväll är det match i den här hettan, det är jag inte glad över. Men vad gör man? jo, man dricker mycket så man orkar mer. Tyvärr är jag sämst på att dricka vatten för det är så jävla drygt, haha. Så nu ska jag ägna tiden åt att dricka helvetes mycket och kanske se nått avsnitt av Supernatural. Jag behöver nog inte vara ute mer i solen, tycker det räcker för idag, haha.

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0