22 juni

Ny vecka, nya barn på fotbollsskolan. Tack och lov för det. Det var jobbigt värre med de småa som inte ville lyssna eller göra det vi hade bestämt. Så det är skönt med nya, större barn. Dessvärre är pojkarna bättre än vad man själv är TYP, haha.

Men här ser ni världens sötaste unge som var i den första gruppen. Men åh vad jag ville ta hem den pojken, såååå jävla söt!





Nu sitter jag i mitt rum och lukten av fotsvett letar sig upp i min näsa. Allt mitt godis är uppätet och jag ser inget mer ätbart här. Hur ska detta gå? Kvällen ser ut att bli lika enformig som alla andra vardagskvällar. Det vill säga middag, träning, dusch, tv, sova. Sedan är det dags för jobb igen, upp tidigt och spela fotboll med grabbarna. Ganska nice ändå eftersom det är bra väder ute också. Man kanske skaffar sig t-shirt brännan, very nice.


Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0