22 juni

Jag är helt slut i benen efter all fotboll idag. Låren ville inte riktigt hänga med i slutet av träningen. Nu däremot är det inte bara benen som är slut utan även hela jag. Därför ska jag slå mig till ro i min säng och invänta min partner. Dessvärre har jag drabbats av urinvägsinfektion nu lämpligt på sommaren. Brukar man inte bara ha det på vintern typ? iallafall jag. Oturligt nog måste jag tvinga i mig massor med tranbärsgrejs som tydligen ska vara bra skit för urinvägsproblem som jag har. Synd bara att man inte gillar det, annars hade det ju varit perfekt. Nu ska jag inviga min chipspåse som faktiskt köptes i helgen men som inte har kommit till användning förrän nu. Perfekt timing dock, eftersom jag är grymt sugen på chirre just i detta nuet. Estrella ska de vaaaa. Godnatt mina mycket få läsare ;)

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0