21 juni

Då var man hemma efter en ganska händelserik helg. Midsommar firades hos Alex mormor på Renön med kubb, fotboll bastubad och såklart god mat.

Dagen efter blev det impulsresa till Umeå med Alex mamma för att köpa en husvagn som dom inte köpte, hehe. Men vi fick ju iallafall äta Mcflurry och en paj på donken i Umeå för lite nostalgikänslor. Nog saknar man donken. Nästa stopp var Skellefteå för att kolla på Midsommartravet som var på kvällskvisten. Det var trevligt och mycket folkat. Fick i mig en sockervadd (hur längesen var det inte man åt en sån?), och sen blev det ett minimål på Max och därefter hemresa igen.

Idag har vi varit och hämtat båten på Renön som vi körde dit på fredagseftermiddagen och så for vi en sväng ut med båten och sen blev det en pizza på Blå ängeln som satt jävlat bäst i magen. Och nu ska jag ladda och byta om till träning som är strax.



Jobbbbb imorrn, blir dock finfint väder i veckan har jag sett, PERFEKT!

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0